Дядечко, Л. А. (2009) Рекламний слоган: прагматичний і соціофункціональний аспекти. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). pp. 53-59. ISSN 2076-5908
|
Text
169-53-59.pdf Download (549kB) | Preview |
Abstract
У дослідженні аналізується прагматичний потенціал рекламних слоганів, а також принципи їх функціонування в розмовному дискурсі українців. Дані, які наводяться в роботі, отримані в результаті спостереження за мовленням респондентів і за допомогою соціолінгвістичного опитування.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | рекламний слоган ; рекламна фразема ; експресивність ; когнітивний потенціал ; соціофункціональний аспект |
Subjects: | Українська філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 16 Apr 2020 19:24 |
Last Modified: | 16 Apr 2020 19:24 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2176 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |