Рекламний слоган: прагматичний і соціофункціональний аспекти

Дядечко, Л. А. (2009) Рекламний слоган: прагматичний і соціофункціональний аспекти. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). pp. 53-59. ISSN 2076-5908

[img]
Preview
Text
169-53-59.pdf

Download (549kB) | Preview

Abstract

У дослідженні аналізується прагматичний потенціал рекламних слоганів, а також принципи їх функціонування в розмовному дискурсі українців. Дані, які наводяться в роботі, отримані в результаті спостереження за мовленням респондентів і за допомогою соціолінгвістичного опитування.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: рекламний слоган ; рекламна фразема ; експресивність ; когнітивний потенціал ; соціофункціональний аспект
Subjects: Українська філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 16 Apr 2020 19:24
Last Modified: 16 Apr 2020 19:24
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2176

Actions (login required)

View Item View Item