Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Рекламний слоган: прагматичний і соціофункціональний аспекти

Дядечко, Л. А. (2009) Рекламний слоган: прагматичний і соціофункціональний аспекти. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). с. 53-59. ISSN 2076-5908

[img]
Перегляд
Text
169-53-59.pdf

Download (549kB) | Перегляд

Резюме

У дослідженні аналізується прагматичний потенціал рекламних слоганів, а також принципи їх функціонування в розмовному дискурсі українців. Дані, які наводяться в роботі, отримані в результаті спостереження за мовленням респондентів і за допомогою соціолінгвістичного опитування.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: рекламний слоган ; рекламна фразема ; експресивність ; когнітивний потенціал ; соціофункціональний аспект
Теми: Українська філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 16 Квіт 2020 19:24
Останні зміни: 16 Квіт 2020 19:24
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2176

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу