Дядечко, Л. А. (2009) Рекламний слоган: прагматичний і соціофункціональний аспекти. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). с. 53-59. ISSN 2076-5908
|
Text
169-53-59.pdf Download (549kB) | Перегляд |
Резюме
У дослідженні аналізується прагматичний потенціал рекламних слоганів, а також принципи їх функціонування в розмовному дискурсі українців. Дані, які наводяться в роботі, отримані в результаті спостереження за мовленням респондентів і за допомогою соціолінгвістичного опитування.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | рекламний слоган ; рекламна фразема ; експресивність ; когнітивний потенціал ; соціофункціональний аспект |
Теми: | Українська філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 16 Квіт 2020 19:24 |
Останні зміни: | 16 Квіт 2020 19:24 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2176 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |