Бутенко, Л. Ю. (2011) Роль маркетингу в управлінні якістю готельних послуг. Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції "Туристичний та готельно-ресторанний бізнес і Україні" : проблеми розвитку та регулювання : 16-18 березня 2011 року. с. 210-212.
|
Text
Бутенко_Л.Ю._Роль_Маркетингу.pdf Download (4MB) | Перегляд |
Резюме
В статті говориться про роль маркетингу в готельному бізнесі. Якість послуг в готельному господарстві складається з таких компонентів: особливостей і властивостей готельного продукту, суспільної (естетичної) якості, функціональної і технічної якості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Маркетинг і готельні послуги ; управління якості послуг ; координація між службовцями і гістьми ; готельне господарство |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Жов 2014 07:36 |
Останні зміни: | 06 Жов 2014 07:36 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/179 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |