Творчий потенціал майбутнього фахівця трудового навчання: стан та перспективи розвитку

Драгієва, Л. В. (2009) Творчий потенціал майбутнього фахівця трудового навчання: стан та перспективи розвитку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (163). pp. 66-70.

[img]
Preview
Text
163-66-70.pdf

Download (516kB) | Preview

Abstract

У статті характеризується педагогічна творчість, аналізується розвиток креативного (творчого) потенціалу, досліджується становлення творчої індивідуальності фахівця. Визначено педагогічні умови, від яких залежить ефективність креативної педагогічної взаємодії. Робиться висновок про те, що творчий характер педагогічної діяльності потребує постійного зростання, формування в студентів потреб у самоактуалізації.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічна діяльність ; творчий потенціал ; параметри креативності ; підготовка вчителя ; особистість ; проектування
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 Jul 2019 13:02
Last Modified: 16 Apr 2020 20:10
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1733

Actions (login required)

View Item View Item