Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Творчий потенціал майбутнього фахівця трудового навчання: стан та перспективи розвитку

Драгієва, Л. В. (2009) Творчий потенціал майбутнього фахівця трудового навчання: стан та перспективи розвитку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (163). с. 66-70.

[img]
Перегляд
Text
163-66-70.pdf

Download (516kB) | Перегляд

Резюме

У статті характеризується педагогічна творчість, аналізується розвиток креативного (творчого) потенціалу, досліджується становлення творчої індивідуальності фахівця. Визначено педагогічні умови, від яких залежить ефективність креативної педагогічної взаємодії. Робиться висновок про те, що творчий характер педагогічної діяльності потребує постійного зростання, формування в студентів потреб у самоактуалізації.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: педагогічна діяльність ; творчий потенціал ; параметри креативності ; підготовка вчителя ; особистість ; проектування
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Лип 2019 13:02
Останні зміни: 16 Квіт 2020 20:10
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1733

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу