Махиня, Н. В. (2009) Педагогічна освіта в Німеччині: стереотипи та труднощі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (163). с. 50-52.
|
Text
163-50-52.pdf Download (501kB) | Перегляд |
Резюме
У статті окреслені основні проблеми, притаманні педагогічній освіті Німеччини. Автор аналізує сучасний стан системи підготовки вчителів у ФРН та характеризує основні шляхи подолання труднощів у галузі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | педагогічна освіта ; підготовка вчителів ; проблеми ; реформаційні перетворення |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Лип 2019 12:25 |
Останні зміни: | 18 Лип 2019 12:25 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1728 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |