Степанова, Т. М. (2009) Проблема навчання в освітньо-виховній роботі дошкільних закладів у 50-і рр. XX століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 171-175.
|
Text
166-171-175.pdf Download (495kB) | Перегляд |
Резюме
У статті автор розкриває характерні риси розвитку дошкільної освіти у 50-і рр. ХХ століття, шляхи подолання розриву між дошкільною і початковою ланками освіти. Звертає увагу на окремі рекомендації науковців щодо підготовки дітей до навчання у школі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | навчання ; освіта ; підготовка до школи ; зміст навчання |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Лип 2019 12:18 |
Останні зміни: | 12 Лип 2019 12:18 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1658 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |