Скічко, Л. С. (2009) Ціннісно-орієнтована підготовка майбутніх педагогів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 168-171.
|
Text
166-168-171.pdf Download (487kB) | Перегляд |
Резюме
У сучасних психолого-педагогічних дослідженнях простежуються різні підходи до тлумачення ціннісних орієнтацій майбутнього педагога. Стаття присвячена з’ясуванню змісту конструкту “ціннісні орієнтації” шляхом аналізу психолого-педагогічної літератури.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | психолого-педагогічні дослідження ; майбутній педагог ; конструкт “ціннісні орієнтації” |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Лип 2019 11:38 |
Останні зміни: | 12 Лип 2019 11:38 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1657 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |