Матукова, Г. І. (2009) Використання професійних ситуацій і проектів на заняттях у вищій школі економічного профілю. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 106-110.
|
Text
166-106-110.pdf Download (494kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядаються можливості використання занять-проектів у вивченні спеціальних предметів економічного профілю, що сприятиме розвитку професійних й творчих здібностей студентів. Запропоновано методику їх впровадження у практику вищої школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | управління ; управлінська діяльність ; заняття-проект ; самодослідження ; професійний розвиток ; моделювання ; виробничо-професійна ситуація |
Теми: | Економічні науки Педагогічні науки |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Лип 2019 10:58 |
Останні зміни: | 11 Лип 2019 10:58 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1640 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |