Лук'янова, Л. Б. (2009) Психолого-педагогічні чинники екологічної самостійної пізнавальної діяльності студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 90-95.
|
Text
166-90-95.pdf Download (514kB) | Перегляд |
Резюме
Автор розкриває провідні психолого-педагогічні чинники в організації екологічної самостійної пізнавальної діяльності студентів ВНЗ, визначає її складові (мотиваційний, змістово-операційний, емоційно-оцінювальний), а також представляє алгоритм діяльності усіх суб’єктів навчального процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | освіта вища ;екологічна освіта ; самостійна робота студентів |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Лип 2019 10:33 |
Останні зміни: | 11 Лип 2019 10:33 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1635 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |