Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Роль М. М. Лисенка у формуванні змісту та методики вивчення історії в загальноосвітній школі України у 60-80-роки XX ст.

Горбатюк, О. В. (2009) Роль М. М. Лисенка у формуванні змісту та методики вивчення історії в загальноосвітній школі України у 60-80-роки XX ст. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 40-46.

[img]
Перегляд
Text
166-40-46.pdf

Download (524kB) | Перегляд

Резюме

Дана стаття висвітлює одне з найважливіших питань історії вітчизняної методики – запровадження історії України як окремого предмета вивчення в радянську систему навчання історії та визначення внеску М. Лисенка в це значуще перетворення.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: історія України; радянська система навчання ; М. Лисенко
Теми: Історичні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Лип 2019 11:26
Останні зміни: 14 Квіт 2020 18:15
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1624

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу