Горбатюк, О. В. (2009) Роль М. М. Лисенка у формуванні змісту та методики вивчення історії в загальноосвітній школі України у 60-80-роки XX ст. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 40-46.
|
Text
166-40-46.pdf Download (524kB) | Перегляд |
Резюме
Дана стаття висвітлює одне з найважливіших питань історії вітчизняної методики – запровадження історії України як окремого предмета вивчення в радянську систему навчання історії та визначення внеску М. Лисенка в це значуще перетворення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | історія України; радянська система навчання ; М. Лисенко |
Теми: | Історичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Лип 2019 11:26 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2020 18:15 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1624 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |