Вовк, О. І. (2009) Проблема принципів засвоєння мовного матеріалу під час формування англомовної граматичної компетенції у студентів-філологів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 31-34.
|
Text
166-31-34.pdf Download (483kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядаються основні принципи засвоєння граматичного матеріалу у процесі формування англомовної граматичної компетенції у студентів-філологів. Запропоновано принцип стилістичної диференціації мовлення, принцип когнітивної спрямованості, принцип науковості, принцип професійно-педагогічної спрямованості та принцип проблемності. Теоретичні положення статті проілюстровано відповідними вправами.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | англомовна граматична компетенція ; комунікативне навчання ; професійне спілкування |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Лип 2019 11:04 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2020 15:00 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1621 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |