Концепт "часу" у порівняльно-педагогічних дослідженнях альтернативної освіти

Заболотна, О. А. (2009) Концепт "часу" у порівняльно-педагогічних дослідженнях альтернативної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (157). pp. 60-64.

[img]
Preview
Text
157-60-64.pdf

Download (493kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена висвітленню проблем альтернативної освіти через призму концепту “час”. Трансформації досліджуються на прикладі функціонування авторських шкіл. Показана генеза та особливості їх становлення, а також їх основні характеристики. Робиться висновок про можливість переходу від традиційних до альтернативних освітніх закладів і навпаки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: авторська школа
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 08 Jul 2019 12:42
Last Modified: 16 Apr 2020 20:24
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1586

Actions (login required)

View Item View Item