Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Концепт "часу" у порівняльно-педагогічних дослідженнях альтернативної освіти

Заболотна, О. А. (2009) Концепт "часу" у порівняльно-педагогічних дослідженнях альтернативної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (157). с. 60-64.

[img]
Перегляд
Text
157-60-64.pdf

Download (493kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена висвітленню проблем альтернативної освіти через призму концепту “час”. Трансформації досліджуються на прикладі функціонування авторських шкіл. Показана генеза та особливості їх становлення, а також їх основні характеристики. Робиться висновок про можливість переходу від традиційних до альтернативних освітніх закладів і навпаки.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: авторська школа
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 08 Лип 2019 12:42
Останні зміни: 16 Квіт 2020 20:24
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1586

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу