Заболотна, О. А. (2009) Концепт "часу" у порівняльно-педагогічних дослідженнях альтернативної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (157). с. 60-64.
|
Text
157-60-64.pdf Download (493kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена висвітленню проблем альтернативної освіти через призму концепту “час”. Трансформації досліджуються на прикладі функціонування авторських шкіл. Показана генеза та особливості їх становлення, а також їх основні характеристики. Робиться висновок про можливість переходу від традиційних до альтернативних освітніх закладів і навпаки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | авторська школа |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Лип 2019 12:42 |
Останні зміни: | 16 Квіт 2020 20:24 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1586 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |