Нікулочкіна, О. В. (2009) Застосування кваліметричного підходу для визначення рівня розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (142). с. 89-93.
|
Text
142-87-91.pdf Download (612kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито основи застосування кваліметричного підходу для визначення рівня розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів усистемі післядипломної педагогічної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | інформаційна компетентність вчителя ; вчитель початкових класі |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 05 Лип 2019 11:42 |
Останні зміни: | 05 Лип 2019 11:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1541 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |