Долинський, Б. Т. (2009) Сутність поняття "здоровий спосіб життя" у педагогіці вищої школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (142). с. 26-31.
|
Text
142-24-29.pdf Download (495kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена розгляду підходів педагогічної науки до визначення суті поняття „Здоровий спосіб життя” і його ролі в навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | здоровий спосіб життя студентів ; валеологічна освіта у ВНЗ |
Теми: | Медицина, ОБЖ Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 05 Лип 2019 09:25 |
Останні зміни: | 05 Лип 2019 09:25 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1526 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |