Рибалка, Л. В. (2018) Формування вторинної мовної особистості студента немовних спеціальностей. Мовна особистість: лінгвістика і лінгводидактика (Вип. 4). с. 217-219.
|
Text
ribalka1.pdf Download (7MB) | Перегляд |
Резюме
У статті автор аналізує теоретичні аспекти концептів "мовна особистість", "вторинна мовна особистість", які формують нуково-методичну основу процесу навчання іноземній мові. Розглянуто основні напрямки нукових досліджень проблеми на учасному етапі та їх вплив на розробку стратегії формування вторинної мовної особистості в процесі начання студентів немовних спеціальностей іноземної мови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | лінгводидактика ; мовна особистість ; вторинна мовна особистість ; зміст та методи навчання іноземним мовам ; мовна картина світу |
Теми: | Філологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 30 Лист 2018 12:00 |
Останні зміни: | 30 Лист 2018 12:09 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1490 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |