Литвиненко, В. Ю. (2008) Особливості оцінювання учнівських знань при застосуванні базових навчальних концепцій у системі середньої освіти Франції. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 81-84.
|
Text
132-77-81.pdf Download (491kB) | Перегляд |
Резюме
У статті класифіковані та проаналізовані дидактична, педагогічна, майстерна та шкільна концепції навчальної дії та особливості оцінювання учнівських знань учнів у кожній з них у системі середньої освіти Франції. Оцінювання учнівських знань відрізняється при застосуванні базових концепцій навчальної дії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | середня освіта Франції ; учнівські знання |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 24 Лип 2018 12:45 |
Останні зміни: | 24 Лип 2018 12:45 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1358 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |