Сорока, М. Я. (2008) Використання прогресивних ідей російського досвіду в модернізації системи професійно-технічної освіти України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 134-142.
|
Text
132-134-142.pdf Download (514kB) | Перегляд |
Резюме
На основі педагогічного аналізу російської моделі децентралізації початкової професійної освіти запропоновано можливі шляхи її застосування під час удосконалення системи професійно-технічної освіти України.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | історія педагогіки |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 24 Лип 2018 12:00 |
Останні зміни: | 24 Лип 2018 12:00 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1351 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |