Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Компетентнісний підхід до формування змісту середньої освіти Англії та Уельсу в європейському контексті

Ремезовська, Н. М. (2008) Компетентнісний підхід до формування змісту середньої освіти Англії та Уельсу в європейському контексті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 135-140.

[img]
Перегляд
Text
131-135-140.pdf

Download (491kB) | Перегляд

Резюме

У даній статті розкривається суть поняття „компетентність” і класифікація компетентностей в змісті середньої освіти Англії та Уельсу у європейському контексті.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: шкільна освіта Великобританії ; компетентісно спрямована освіта зарубіжних країн
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 20 Лип 2018 12:54
Останні зміни: 20 Лип 2018 12:54
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1312

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу