Федій, О. А. (2008) Естетотерапія продуктивного педагогічного спілкування та особистісний комфорт дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№122). с. 130-136.
|
Text
122-130-136.pdf Download (488kB) | Перегляд |
Резюме
У статті проаналізовані ефективні технології продуктивного педагогічного спілкування у світлі основних завдань естетотерапії: створення психологічного комфорту для дитини та надання їй можливості творчого самовираження.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | особистісний психологічний комфорт ; естетична взаємодія ; активне слухання |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Лип 2018 13:29 |
Останні зміни: | 18 Лип 2018 13:29 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1263 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |