Рибачук, К. В. (2008) Процес навчання майбутніх учителів на засадах критичної педагогіки та соціал-конструктивізму. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 123-128.
|
Text
126-123-128.pdf Download (515kB) | Перегляд |
Резюме
Дана стаття досліджує, розкриває і аналізує процес навчання майбутніх вчителів на принципах критичної педагогіки і соціал-конструктівізму які використовуються американськими педагогами при підготовці майбутніх вчителів до здійснення майбутньої професійної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | педагогіка критична ; система освіти США ; концепція американської освіти |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Лип 2018 12:27 |
Останні зміни: | 12 Лип 2018 12:27 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1213 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |