Мукомел, С. А. (2008) Педагогічна аксіологія як наука про цінності освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 108-113.
|
Text
126-108-113.pdf Download (693kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкриті основні положення педагогічної аксіології – науки про цінності, показані шляхом формування ціннісних орієнтацій учителя, наголошуються основні механізми та закономірності педагогічної аксіології.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | функції педагогічної аксіології ; принцип гуманізму ; цінності учителя |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Психологічний факультет |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Лип 2018 13:33 |
Останні зміни: | 11 Квіт 2020 19:10 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1189 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |