Шульга, Н. В. (2008) Теоретичні засади полікультурної освіти в сучасній педагогічній науці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 159-162.
|
Text
126-159-162.pdf Download (650kB) | Перегляд |
Резюме
В статті розглядається питання теоретичного підґрунтя полікультурної освіти в світовій та вітчизняній педагогічній науці, розкривається зміст понять „освіта” та „полікультурна освіта” в сучасній педагогіці.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | полікультурна освіта ; інкультурація |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Лип 2018 13:04 |
Останні зміни: | 30 Бер 2020 12:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1183 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |