Осадченко, І. І. (2008) Дидактичні вимоги до сучасних засобів стимулювання творчої активності молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 79-84.
|
Text
129-79-84.pdf Download (493kB) | Перегляд |
Резюме
У статті визначаються дидактичні вимоги до сучасних засобів стимулювання творчої активності молодших школярів шляхом психолого-педагогічного аналізу сутності понять „засіб” та „стимулювання”.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | методика подвійної стимуляції ; дидактичні принципи навчання ; початкова школа |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 04 Лип 2018 13:05 |
Останні зміни: | 04 Лип 2018 13:05 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1132 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |