Рибалка, Л. В. (1997) Індивідуалізація навчання як умова формування готовності майбутніх педагогів до неперервної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Психолого-педагогічні науки (Вип. 4). с. 85-88.
|
Text
ribalka_5.pdf Download (2MB) | Перегляд |
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | неперервна освіта ; індивідуалізація ; творчість ; ініціативність ; культура пошуку ; студент і неперервна освіта |
| Теми: | Філологічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 03 Лип 2018 13:35 |
| Останні зміни: | 03 Лип 2018 13:50 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1117 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




