Спіркіна, О. О. (2008) Особистісно-орієнтований підхід до навчання читанню технічних текстів за спеціальністю іноземною мовою у вищих навчальних закладах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 117-122.
|
Text
119-117-122.pdf Download (480kB) | Перегляд |
Резюме
В статті розглядається проблема ефективності використання особистісно орієнтованого підходу до навчання читанню технічних текстів за спеціальністю на іноземною мовою у вищих технічних навчальних закладах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | навчання іноземної мови |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Черв 2018 11:21 |
Останні зміни: | 13 Квіт 2020 11:31 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1079 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |