Спіркіна, О. О. (2008) Особистісно-орієнтований підхід до навчання читанню технічних текстів за спеціальністю іноземною мовою у вищих навчальних закладах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 117-122.
|
Text
119-117-122.pdf Download (480kB) | Перегляд |
Резюме
В статті розглядається проблема ефективності використання особистісно орієнтованого підходу до навчання читанню технічних текстів за спеціальністю на іноземною мовою у вищих технічних навчальних закладах.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | навчання іноземної мови |
| Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 22 Черв 2018 11:21 |
| Останні зміни: | 13 Квіт 2020 11:31 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1079 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




