Торчинська, Т. А. (2007) Система роботи з орфографії під час вивчення фонетики у початковій малокомплектній школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 133-137.
|
Text
115-133-137.pdf Download (479kB) | Перегляд |
Резюме
У статті висвітлюється проблема підвищення рівня орфографічної грамотності учнів початкових класів під час вивчення фонетики, коли школярі усвідомлюють співвідношення між звуками і буквами, вимовою та написанням. Особлива увага звертається на елементи алгоритмізації, яка може значно полегшити роботу учителя малокомплектної школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | орфографічна грамотність учнів ; українська лінгводидакція ; правила правопису |
Теми: | Філологічні науки |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Черв 2018 12:36 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2020 19:36 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1012 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |