Торчинська, Т. А. (2007) Система роботи з орфографії під час вивчення фонетики у початковій малокомплектній школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 133-137.
  | 
            
              
Text
 115-133-137.pdf Download (479kB) | Перегляд  | 
          
Резюме
У статті висвітлюється проблема підвищення рівня орфографічної грамотності учнів початкових класів під час вивчення фонетики, коли школярі усвідомлюють співвідношення між звуками і буквами, вимовою та написанням. Особлива увага звертається на елементи алгоритмізації, яка може значно полегшити роботу учителя малокомплектної школи.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | орфографічна грамотність учнів ; українська лінгводидакція ; правила правопису | 
| Теми: | Філологічні науки | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 18 Черв 2018 12:36 | 
| Останні зміни: | 02 Квіт 2020 19:36 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1012 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




