Лаврентьєва, О. О. (2007) Теоретико-методологічні засади формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі вивчення дисциплін природничого циклу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 39-43.
|
Text
115-39-43.pdf Download (495kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядаються, аналізуються й узагальнюються підходи до формування операційних складових інтелекту. Автором розкрита методика побудови організаційної моделі формування інтелектуальних умінь старшокласників і зміст основних етапів такої діяльності на матеріалі природничих дисциплін.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | модель формування інтелектуальних умінь ; змістовно-інформаційний етап ; операційно-діяльнісний етап ; міжпредметний етап ; творчо-пошуковий етап |
Теми: | Природничі науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Черв 2018 11:40 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2020 12:03 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1003 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |