Чепка, О. В. (2007) Наступність в організації навчальної діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 151-155.
|
Text
115-151-155.pdf Download (490kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається проблема наступності в організації навчальної діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого віку. Охарактеризовано структуру наступності навчальної діяльності, яка включає готовність старших дошкільників до навчальної діяльності та адаптацію першокласників до шкільних умов навчання. Сформульовані висновки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | наступність навчальної діяльності ; структура навчальної діяльності |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Черв 2018 11:26 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2020 19:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1000 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |