Елементи, в яких Відділ: "Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій" та Рік: 2024
Число елементів: 37. BBondarenko, T. (2024) Комунікаційний функціонал телеграм-каналів для організації освітніх івентів (Communication functionality of telegram channels for organizing educational events). Integrated communications, 17 (1). с. 70-77. ISSN 2524-2652 Bondarenko, T. (2024) Preventive Function In Social Media Posts On Safety And Emergency Situations (Превентивна функційність соцмережевих дописів про безпеку громадян та надзвичайні ситуації). Obraz, 44 (1). с. 33-44. ISSN 2415-8496 Bondarenko, T. H., Koval, S. V. (2024) Ethical and didactic principles conducting media events for the formation of media and informational literacy of schoolchildren (Етико-дидактичні засади проведення медіаівентів для формування інфомедійної грамотності школярів). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (3). с. 163-168. ISSN 27104656 KKovtun, N. O., Fedorenko, O. D. (2024) Thematic vectors of external social advertising in the city of Cherkasy under martial law: a content analysis study (Тематичні вектори зовнішньої соціальної реклами) м. Черкаси в умовах воєнного стану: контент-аналітичне дослідження. "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (3). с. 180-188. ISSN 27104656 PPohribna, O. O., Nadtochii, O. L. (2024) Features of advertising and promotional activities of literary agencies in Ukraine (Особливості рекламно-промоційної діяльності літературних агенцій в Україні). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (2). с. 264-269. ISSN 27104656 Pohribna, O. O., Nadtochii, O. L. (2024) Methodology of creating a news note for corporate websites of higher education institutions (Методологія створення новинної замітки для корпоративних сайтів закладів вищої освіти). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (3). с. 189-196. ISSN 27104656 TTsapok, O., Koval, S. (2024) Media’s video format of reels on instagram: genre and legal aspects of creation. Integrated communications, 17 (1). с. 92-100. ISSN 2524-2652 Tsapok, O. M., Koval, S. V. (2024) Particularities of using digital tools in modern copyrighting (Використання цифрових інструментів у сучасному копірайтингу). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (1). с. 253-260. ISSN 27104656 Tsapok, O. M., Koval, S. V. (2024) Phishing prevention as part of the digital security of journalists’ accounts in the wartime. "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (2). с. 276-281. ISSN 27104656 Tsapok, O. M., Koval, S. V. (2024) Phishing prevention as part of the digital security of journalists’ accounts in the wartimes (Запобігання фішингу як складник цифрової безпеки облікових записів медійників в умовах війни). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (2). с. 276-281. ISSN 27104656 ББондаренко, Т. Г. (2024) Превентивна функційність соцмережевих дописів про безпеку громадян та надзвичайні ситуації. Obraz, Vol. 1. с. 33-34. ISSN 2415-8496 Бондаренко, Т. Г. (2024) Медійна практика популяризації української мови у форматі лайфхаків. Мовознавчий вісник (№ 36). с. 166-174. Бондаренко, Т. Г., Коваль, С. В. (2024) Етико-дидактичні засади проведення медіаівентів для формування інфомедійної грамотності школярів. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№3,Ч.2). с. 163-168. Бондаренко, Т. Г., Коваль, С. В. (2024) Цифрові ресурси для проведення журналістських розслідувань: регіональний досвід. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації (№ 2). с. 9-16. Бондаренко, Т. Г., Погрібна, О. О. (2024) Структурно-змістова організація магістерського проєкту студентів-медійників. Вісник науки та освіти (№ 8). с. 717-735. ККовтун, Н., Шевченко, Д. А. (2024) Конвергентність як основна професійна навичка журналіста в епоху цифрових технологій. Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Євразії». Адаптація та діяльність українських рекламних агентств у воєнний час. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№ 3). с. 115-116. Ковтун, Н. О., Коваль, С. (2024) Типологійні особливості сайтів польського академічного радіомовлення. Образ (№ 1). с. 110-122. ISSN 2415-8496 Ковтун, Н. О., Федоренко, О. Д. (2024) Тематичні вектори зовнішньої соціальної реклами. Черкаси в умовах воєнного стану: контентаналітичне дослідження. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т.35 (№3Ч.2). с. 180-188. Ковтун, Н. О., Федоренко, О. Д. (2024) Тематичні вектори зовнішньої соціальної реклами. Черкаси в умовах воєнного стану: контентаналітичне дослідження. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№3,Ч.2). с. 180-188. ННадточій, О., Прудіус, Д. (2024) Медійна практика використання технологій штучного інтелекту в Україні. Інтегровані комунікації (№ 1). с. 129-138. Надточій, О., Сотула, Ю. (2024) Аналіз фреймінгових технік в меседжах політика на платформі X. Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Євразії». с. 1-7. Надточій, О. Л., Погрібна, О. О. (2024) Основи створення новинного контенту: відбір інформації, стандарти та структура : нав. посібник. [Навчальний матеріал] Надточій, О. Л., Погрібна, О. О. (2024) Мережева кінорецензія як журналістський жанр: особливості викладання в ЗВО. Обрії друкарства (1(15)). с. 113-124. ISSN 2522-1078 Нестеренко, О. А. (2024) Вербально-візуальний контент сучасних українських онлайн-мальописів. Мовознавчий вісник (№ 36). с. 183-194. ППогрібна, О. О. (2024) Вебсайти як інструмент рекламно‑промоційної роботи видавництв. Український інформаційний простір (1(13)). с. 160-174. ISSN 2616-7948 Погрібна, О. О., Надточій, О. Л. (2024) Методологія створення новинної замітки для корпоративних сайтів закладів вищої освіти. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. с. 189-196. Погрібна, О. О., Надточій, О. Л. (2024) Методологія створення новинної замітки для корпоративних сайтів закладів вищої освіти. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. Погрібна, О. О., Надточій, О. Л. (2024) Особливості рекламно-промоційної діяльності літературних агенцій в Україні. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№2Т2). с. 264-269. Погрібна, О. О., Надточій, О. Л., Цапок, О. М. (2024) Рекламна та PR-діяльність організацій: навч. посіб. [Навчальний матеріал] ССолодка, Л. І., Фіть, Л. В. (2024) Методичні рекомендації до вивчення дисципліни «Режисура та архітектоніка видання» для підготовки бакалаврів. [Навчальний матеріал] Солодка, Л. І., Фіть, Л. В. (2024) Методичні вказівки щодо виконання практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Основи поліграфії». [Навчальний матеріал] ФФедоренко, О. Д., Ковтун, Н. О. (2024) Трансформація зовнішнього іміджу Президента України В. Зеленського в умовах пономасштабного вторгнення. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№2Ч.2). с. 270-276. ЦЦапок, О. М. (2024) Адаптація та діяльність українських рекламних агентств у воєнний час. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика., Т. 35 (№3,Ч.2). с. 207-212. Цапок, О. М., Коваль, С. В. (2024) Особливості використання цифрових інструментів у сучасному копірайтингу. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№1,Ч.2). с. 253-260. Цапок, О. М., Коваль, С. В. (2024) Запобігання фішингу як складник цифрової безпеки облікових записів медійників в умовах війни. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (2,Ч.2). с. 276-282. Цапок, О. М., Коваль, С. В. (2024) Медійний відеоформат рилзів в інстаграмі: жанрові та правові аспекти створення. Інтегровані комунікації. Збірник наукових праць (№ 1). с. 92-101. Цапок, О. М., Недбайло, Т. Г. (2024) Особливості висвітлення воєнної тематики на телебаченні. Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Євразії». с. 113-115. |