Елементи, в яких Відділ: "Навчально-науковий інститут іноземних мов" та Рік: 2007
Число елементів: 9. ГГанечко, В. В. (2007) Паралингвистическое действие в коммуникативном акте: семантико-функциональный и стилистический аспекты. Стил : международный журнал. с. 233-245. Гінка, Б. І. (2007) Das Leseparadies 2 : Книга для читання друзям німецької мови. [Навчальний матеріал] ККуліш, І. М. (2007) Англійська мова для студентів-магістрантів немовних спеціальностей. [Навчальний матеріал] Куліш, І. М. (2007) Особливості вивчення іноземної мови науково-професійного спрямування. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 112). с. 32-36. РРибалка, Л. В. (2007) Педагогічні аспекти індивідуалізації навчання в умовах інтеграції в освітньо-наукову систему. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 101). с. 114-117. ШШаповал (Глущенко), А. В. (2007) До проблеми адекватності сприйняття інформації емоційного змісту. Вісник Черкаського університету. Філологічні науки (Вип.97). с. 160-163. (У процесі публікації) Шаповал (Глущенко), А. В. (2007) Експліцитність й імпліцитність лінгвальної представленості емоцій (на матеріалі англомовного дискурсу). Сучасні проблеми лінгвістичних досліджень і методика викладання іноземних мов професійного спілкування у вищій школі : зб. наук. пр. (Ч. 1). с. 201-203. Шаповал (Глущенко), А. В. (2007) Комунікативне значення імплікатур емоційно-оцінного змісту. Актуальні проблеми металінгвістики : зб. ст. за матер. V Міжнародної наукової конференції. с. 254-257. Шишко, А. В. (2007) Складові педагогічної компетентності майбутнього викладача іноземної мови. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 155-162. |