Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Елементи, в яких автор: "Цапок, О. М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 15.

Стаття

Цапок, О. М., Недбайло, Т. Г. (2024) Особливості висвітлення воєнної тематики на телебаченні. Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Євразії». с. 113-115.

Цапок, О. М. (2024) Адаптація та діяльність українських рекламних агентств у воєнний час. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика., Т. 35 (№3,Ч.2). с. 207-212.

Цапок, О. М., Коваль, С. В. (2024) Особливості використання цифрових інструментів у сучасному копірайтингу. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№1,Ч.2). с. 253-260.

Цапок, О. М., Коваль, С. В. (2024) Запобігання фішингу як складник цифрової безпеки облікових записів медійників в умовах війни. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (2,Ч.2). с. 276-282.

Цапок, О. М., Коваль, С. В. (2024) Медійний відеоформат рилзів в інстаграмі: жанрові та правові аспекти створення. Інтегровані комунікації. Збірник наукових праць (№ 1). с. 92-101.

Цапок, О. М. (2022) Правові особливості висвітлення воєнного контенту у вітчизняних медіа. Журналістика майбутнього: виклики, тенденції, Перспективи розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 18-19 жовт. 2022 р.). с. 290-292.

Цапок, О. М. (2021) Новинний копірайтинг: характерні особливості та жанрове представлення. Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. с. 704-709.

Цапок, О. М. (2020) Промостаття як форма непрямої реклами. Збірник матеріалів ХХХII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. 30 Листопад, 2020. с. 1-5.

Цапок, О. М. (2020) Жанрове представлення опосередкованої реклами в копірайтерських матеріалах. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. с. 135-137.

Половинка, Г. Р., Цапок, О. М. (2019) Стандарти подання інформації про атовців у новинах телевізійників. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 344-346.

Бондар, А. О., Цапок, О. М. (2018) Дотримання фахових стандартів у роботі телевізійних журналістів-новинарів. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 64-66.

Недбайло, Т. Г., Цапок, О. М. (2018) Різновиди стендапів у новинних телесюжетах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 81-83.

Скубацька, В. І., Цапок, О. М. (2018) Жанрові особливості авторської програми про тварин (регіональна проекція). Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 88-90.

Цапок, О. М. Різновиди сучасного копірайтингу. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 2019 р (№ 3). с. 115-120.

Навчальний матеріал

Погрібна, О. О., Надточій, О. Л., Цапок, О. М. (2024) Рекламна та PR-діяльність організацій: навч. посіб. [Навчальний матеріал]

Цей список був створений у Sat Nov 23 15:03:59 2024 EET.