Число елементів: 4.
Сологуб, М. П., Богач, А. Є.
(2023)
Формування маркетингової цінової політики підприємства.
Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р..
с. 267-268.
Бутко, Н. В., Уманська, В. Г., Сологуб, М. П.
(2021)
Аналіз цінових, податкових, фінансово-кредитних та інвестиційних відносин при діагностиці конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва у складі інтегрованих структур.
Modern Economics (№ 28).
с. 168-173.
Сологуб, М. П.
(2013)
Методичні вказівки до самостійної роботи і практичних занять з курсу «Внутрішній економічний механізм підприємства» (для студентів денної і заочної форм навчання спеціальності „Економіка підприємства”) за напрямом підготовки – «Економіка та підприємництво».
[Навчальний матеріал]
Сологуб, М. П.
(2013)
Методичні рекомендації з організації самостійної роботи з дисципліни “Фінанси, гроші та кредит” для бакалаврів з галузі знань - «Менеджмент і адміністрування» за напрямом підготовки “Менеджмент”.
[Навчальний матеріал]
Цей список був створений у Wed Jan 15 09:50:24 2025 EET.