Елементи, в яких автор: "Майборода, Г. Я."
Група по: Тип елементу | Немає групування Число елементів: 8. Гура, Є. В., Майборода, Г. Я. (2019) Особливості соціально-педагогічної роботи з формування духовних цінностей у студентів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 360-362. Ковальова, К. В., Майборода, Г. Я. (2019) Соціальна робота з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування в умовах центру соціально-психологічної реабілітації дітей. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 368-369. Невкрита, К. С., Майборода, Г. Я. (2019) Домашнє насильство над дітьми як проблема соціальної роботи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 382-384. Тищенко, А. М., Майборода, Г. Я. (2019) Причини входження підлітків до неформальних субкультур та особливості їх соціалізації. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 394-396. Прилуцька, Т. В., Майборода, Г. Я. (2018) Запровадження концепції сталого розвитку в заклади дошкільної освіти. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 412-414. Майборода, Г. Я., Матвійчук, М. М. (2014) Медіаосвіта соціальних педагогів. [Навчальний матеріал] Майборода, Г. Я., Тютюнник, О. В. (2014) Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни “Технології соціальної роботи”. [Навчальний матеріал] Майборода, Г. Я., Тютюнник, О. В. (2008) Деякі аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики вживання підлітками психоактивних речовин. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 99-104. |