Подопрягова, Н. and Ткаченко, А. (2014) Як цикл наукових знань відбивається в курсі фізики твердого тіла: ефект квантування магнітного потоку. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). pp. 61-69.
|
Text
education-2-12b-12.pdf Download (470kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена практичній реалізації ідеї за поданням циклу наукового пізнання в процесі розстановки теоретичних проблем фізики на прикладі вивчення магнітного потоку квантування в надпровідниках. Автор розглядає порівняння класичних і квантових підходів в процесі теоретичного пояснення магнітного потоку квантування в надпровідниках у фізиці твердого тіла.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Дослідження фізики твердого тіла ; інтеграція знань ; принцип повторюваності ; надпровідность ;, магнітний поток квантування |
Subjects: | Фізико-математичні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 13 Sep 2016 12:46 |
Last Modified: | 13 Sep 2016 12:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/734 |
Actions (login required)
View Item |