Дидактичні особливості моделювання професійної компетентності студентів фізики

Атаманчук, П. and Ніколаєв, О. and Ткаченко, А. and Кулик, Л. О. (2014) Дидактичні особливості моделювання професійної компетентності студентів фізики. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В).

[img]
Preview
Text
education-2-12b-6.pdf

Download (148kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена вирішенню проблем і ефективному здійсненню організаційних і управлінських функцій в методах викладання курсу фізики як ефективного засобу освітніх стандартів і засобів формування майбутніх вчителів, професійної компетентності і перспективи.Також розкривається зміст стандартних вимог, що викладені в дослідженні фізики. У статті представлена структурна логіка різних видів контролю на основі академічних стандартів ефективності контролю.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Навчальна погода ; освітні стандарти ; посилання датчиків якості знань ; цільові програми ; компетентність ; бачення ; методологія ; управління ; поняття фізичного виховання
Subjects: Фізико-математичні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 Sep 2016 10:09
Last Modified: 15 May 2023 11:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/728

Actions (login required)

View Item View Item