Інформаційно-аналітична система управління навчальним процесом ВНЗ

Триус, Ю. В. and Стеценко, І. В. and Герасименко, І. В. and Гриценко, В. Г. (2011) Інформаційно-аналітична система управління навчальним процесом ВНЗ. Інформаційні технології в освіті (№ 9). pp. 40-49.

[img] Text
040-049.pdf

Download (324kB)

Abstract

Розглядаються концептуальні підходи до створення інформаційно-аналітичної системи управління навчальним процесом ВНЗ, в якій використовуються сучасні методи прийняття рішень та імітаційного моделювання, web-технології. Основними критеріями вибору засобів розробки системи є: відкритість, безкоштовність, простота застосування та незалежність від системного програмного та апаратного забезпечення. Технологія і сама система задовольняє таким вимогам, як: орієнтація на національні й міжнародні стандарти у галузі вищої освіти, дотримання сервіс-орієнтованої архітектури, забезпечення стабільної роботи із значною кількістю користувачів, підтримка чіткого розподілу прав користувачів на одержання та зміни інформаційних ресурсів, забезпечення модульності кінцевого продукту та його здатності до інтеграції в корпоративну інформаційну систему ВНЗ.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інформатизація ; інформаційно-аналітична система ; цифровий університет ; дистанційне навчання ; імітаційне моделювання ; мережі Петрі ; web-технології ; вища школа.
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 03 Apr 2025 11:22
Last Modified: 03 Apr 2025 11:22
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6973

Actions (login required)

View Item View Item