Дистанційна школа особливої дитини як компенсаторний ресурс для здобуття якісної освіти

Литвин, І. М. (2023) Дистанційна школа особливої дитини як компенсаторний ресурс для здобуття якісної освіти. Педагогічний вісник (№ 2). pp. 81-83.

[img] Text
pv_2_2023-83-85.pdf

Download (261kB)

Abstract

У зв’язку із російською військовою агресією, бойовими діями на території України та виникненню обставин, що становлять загрозу життю та здоров’ю мирних громадян, Міністерство освіти і науки України надало додаткові роз’яснення та рекомендації щодо організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами, які надихнули завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти створити дистанційний контент на сайті комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» «ДИСТАНЦІЙНА ШКОЛА ОСОБЛИВОЇ ДИТИНИ». Дистанційний контент розрахований на учнів 1-10 класів з порушенням інтелектуального розвитку та містить 3 розділи: початкова, базова школа, корекційно-розвиткова допомога.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ІКТ ; дистанційна школа ; особливі діти ; освітні ресурси ; дистанційна школа особливої дитини
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 03 Feb 2025 14:34
Last Modified: 03 Feb 2025 14:35
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6792

Actions (login required)

View Item View Item