Литвин, І. М. and Басик, В. В. and Гавриленко, Т. В. and Галушко, М. І. (2020) Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами : науково-методичний посібник. [Teaching Resource]
|
Text
2020-316_compressed (1).pdf Download (772kB) |
Abstract
Інклюзивна освіта – це довгострокова стратегія, що бере старт сьогодні і представляє собою побудову такого освітнього середовища, яке дозволить кожній дитині, зокрема, що мають серйозні порушення в психофізичному або емоційному, соціальному та інших аспектах розвитку, навчатися за місцем проживання і бути включеною в освітній процес. Сьогодні інклюзивна освіта є не лише однією з фундаментальних засад розвитку освіти, але й філософією розуміння участі людини у житті суспільства. Ідея інклюзії, що виникла внаслідок усвідомлення цінності людської багатоманітності і відмінностей між людьми, виключає будь-яку дискримінацію та відображає одну з головних ознак демократичного суспільства: усі діти є цінними членами суспільства і мають рівні права, зокрема щодо отримання освіти, незважаючи на особливості їхнього психофізичного розвитку.
| Item Type: | Teaching Resource |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | деонтологія ; професійна компетентність ; педагогічний працівник ; інклюзивна освіта ; математика і інклюзивна освіта ; української мови у інклюзивних класах ; початкова освіта |
| Subjects: | Педагогічні науки |
| Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Depositing User: | Наукова Бібліотека |
| Date Deposited: | 03 Feb 2025 14:16 |
| Last Modified: | 03 Feb 2025 14:16 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6790 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


