Зорочкіна, Т. С. and Здір, Д. Р. (2024) Формування STЕM- компетентності майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 6). pp. 143-147.
![]() |
Text
6_28.pdf Download (575kB) |
Abstract
У статті розкрито та зміст поняття «STEM-компетентність» та особливості її формування у майбутніх вчителів початкових класів. Встановлено, що STEM-компетентність вчителя початкових класів – це динамічна система знань, умінь, навичок, особистісних індивідуально-психологічних особливостей та якостей, необхідних для ефективного впровадження STEM-освіти в освітній процес початкової школи. Виокремлено компоненти STEM-компетентності майбутніх вчителів початкових класів: когнітивний (знаннєвий), діяльнісний, особистісно-мотиваційний та рефлексивний.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | STEM ; STEM-освіта ; STEM-компетентність ; STEM-компетентність вчителя початкових класів ; STEM-навчання ; STEM-технології |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 16 Jan 2025 13:54 |
Last Modified: | 16 Jan 2025 13:54 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6770 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |