Формування STЕM- компетентності майбутніх учителів початкових класів.

Зорочкіна, Т. С. and Здір, Д. Р. (2024) Формування STЕM- компетентності майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 6). pp. 143-147.

[img] Text
6_28.pdf

Download (575kB)

Abstract

У статті розкрито та зміст поняття «STEM-компетентність» та особливості її формування у майбутніх вчителів початкових класів. Встановлено, що STEM-компетентність вчителя початкових класів – це динамічна система знань, умінь, навичок, особистісних індивідуально-психологічних особливостей та якостей, необхідних для ефективного впровадження STEM-освіти в освітній процес початкової школи. Виокремлено компоненти STEM-компетентності майбутніх вчителів початкових класів: когнітивний (знаннєвий), діяльнісний, особистісно-мотиваційний та рефлексивний.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: STEM ; STEM-освіта ; STEM-компетентність ; STEM-компетентність вчителя початкових класів ; STEM-навчання ; STEM-технології
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 16 Jan 2025 13:54
Last Modified: 16 Jan 2025 13:54
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6770

Actions (login required)

View Item View Item