Нормативно-правовий та організаційно-управлінській складники професійної діяльності педагога закладу дошкільної освіти

Гнезділова, К. М. and Степанова, Н. М. (2024) Нормативно-правовий та організаційно-управлінській складники професійної діяльності педагога закладу дошкільної освіти. Педагогічний альманах (№ 55). pp. 199-205.

[img] Text
529-Текст статті-629-1-10-20240612.pdf

Download (589kB)

Abstract

Професійна діяльність педагога закладу дошкільної освіти є багатоаспектною. Сучасний педагог має орієнтуватися і відповідно вибудовувати свою професійну діяльність на основі знань нормативно-правової бази функціювання системи вітчизняної дошкільної освіти, а також сформованих компетентностей здійснювати організаційно-управлінську діяльність в освітньому закладі. У статті презентовано нові підходи вирішення проблеми освітньо-професійної підготовки майбутніх педагогів до реалізації нормативно-правового та організаційно-управлінського складників їх професійної діяльності. У ракурсі заявленої проблематики авторами пропонується система підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти, яка охоплює теоретичний матеріал і практичні кейси. Теоретична основа містить у собі ознайомлення майбутніх педагогів із нормативно-правою базою, особливостями організації освітньо-виховного процесу в сучасних умовах, особливостями організаційної та управлінської діяльності (планування і організація роботи закладу; мотивація педагогічних працівників; проведення різних видів контролю, моніторингу якості освітньої діяльності закладу; розроблення системи внутрішнього забезпечення якості освіти; розроблення та реалізація освітніх проєктів; упровадження педагогічних інновацій у межах структури управління закладу; використання інформаційно-цифрових технологій для підвищення ефективності управління закладом загалом і освітньо-виховним процесом зокрема; розроблення програми комплексних рішень з удосконалення системи маркетингу освітніх послуг закладу; особливості цифрового маркетингу; формування іміджу освітнього закладу). Практичний складник підготовки майбутніх педагогів містить у собі виконання студентами кейсів (реальних ситуацій), участь у командній роботі зі створення конкретного проєкту з використанням елементів геймштормінгу, написання есе тощо.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагог ; заклад дошкільної освіти ; професійна діяльність ; нормативно-правовий складник ; організаційно-управлінський складник ; організаційна діяльність, управлінська діяльність, функції управління, інформаційно-цифрові технології
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 02 Jan 2025 13:03
Last Modified: 02 Jan 2025 13:03
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6738

Actions (login required)

View Item View Item