Шпак, В. П. and Гнезділова, К. М. (2024) Концептуальні засади педагогіки партнерства в контексті методології гуманістичної педагогіки ХХІ століття. Наука і техніка (№ 8). pp. 780-792.
|
Text
14375-Текст статті-14439-1-10-20240907.pdf Download (480kB) |
Abstract
Статтю присвячено педагогіці партнерства, що набуває офіційного статусу педагогічної технології з 1986 р., а її концептуальні засади розроблені провідними гуманістами збіглого століття – А. С. Макаренком, В. О. Сухомлинським і Ш. О. Амонашвілі. У творчому доробку цих учених обґрунтовано провідні ідеї (творення особистості, розвиток творчих здібностей, вербальне оцінювання робіт, інтелектуальний фон класу, колективна творча праця, діалог учителя з учнем та ін.), принципи і підходи, що наразі отримали гідне продовження у працях сучасних вітчизняних науковців і педагогів-новаторів. Схарактеризовано покладені в її основу концептуальні ідеї, що сприяють оновленню освітньо-виховного процесу, ґрунтуються на вимогах часу і гуманістичної педагогіки, утворюючи методологічне підґрунтя педагогіки партнерства.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | Педагогічне партнерство ; методологія ; гуманістична педагогіка ; концептуальні засади ; організація та управління освітнім процесом у сфері початкової освіти ; професійна діяльність учителя початкової школи |
| Subjects: | Педагогічні науки |
| Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Depositing User: | Наукова Бібліотека |
| Date Deposited: | 13 Dec 2024 11:43 |
| Last Modified: | 13 Dec 2024 11:43 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6716 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


