Особливості формування маркетингу екоорієнтованого підприємства

Бутко, Н. В. (2023) Особливості формування маркетингу екоорієнтованого підприємства. Соціальна економіка (№ 66). pp. 32-41. ISSN 2524-2547

[img] Text
soxialna_2023-32-41.pdf

Download (475kB)

Abstract

Метою написання статті є дослідження формування маркетингу підприємства, яке функціонує на екологічних засадах та обґрунтування об’єктивної необхідності впровадження стратегії екомаркетингу в його діяльність.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: екологізація ; підприємства ; екологічна продукція ; екологічний маркетинг ; стратегія екомаркетингу
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 19 Nov 2024 14:38
Last Modified: 19 Nov 2024 14:38
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6702

Actions (login required)

View Item View Item