Бутко, Н. В. and Гугняк, В. Е. (2023) Управління досвідом взаємодії споживача з компанією. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. pp. 242-244.
![]() |
Text
zbirnik_mat-242-244.pdf Download (406kB) |
Abstract
Управління досвідом взаємодії споживача з компанією є важливим стратегічним завданням для сучасних підприємств, яке потребує формування певної стратегії, що дозволяє поліпшити враження споживача товарів та послуг на всіх етапах взаємодії з компанією.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Підприємство ; управління досвідом ; споживач ; компанія ; конкуренція ; ринок |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 18 Nov 2024 11:24 |
Last Modified: | 18 Nov 2024 11:24 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6698 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |