Управління досвідом взаємодії споживача з компанією

Бутко, Н. В. and Гугняк, В. Е. (2023) Управління досвідом взаємодії споживача з компанією. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. pp. 242-244.

[img] Text
zbirnik_mat-242-244.pdf

Download (406kB)

Abstract

Управління досвідом взаємодії споживача з компанією є важливим стратегічним завданням для сучасних підприємств, яке потребує формування певної стратегії, що дозволяє поліпшити враження споживача товарів та послуг на всіх етапах взаємодії з компанією.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Підприємство ; управління досвідом ; споживач ; компанія ; конкуренція ; ринок
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 Nov 2024 11:24
Last Modified: 18 Nov 2024 11:24
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6698

Actions (login required)

View Item View Item