Бєльська, К. М. and Бутко, Н. В. (2023) Комплекс маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємством. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. pp. 239-243.
![]() |
Text
zbirnik_mat-239-241.pdf Download (507kB) |
Abstract
Маркетингові комунікації є невід'ємною частиною стратегії просування товарів та послуг підприємства. Основною метою їх використання є інформування споживачів, створення позитивного іміджу та досягнення економічного успіху. Кожен вид маркетингових комунікацій має свої цілі та призначення, і вони використовуються в залежності від потреб підприємства та його цільової аудиторії.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетингові комунікації ; товари ; імідж ; економічний успіх |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 15 Nov 2024 14:25 |
Last Modified: | 15 Nov 2024 14:25 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6697 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |