Шевченко, М. Є. and Уманська, В. Г. (2023) Маркетингова стратегія промислових підприємств. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. pp. 184-187.
![]() |
Text
zbirnik_mat-184-186.pdf Download (404kB) |
Abstract
Маркетингова стратегія є важливим інструментом, який допомагає промисловим підприємствам досягти успіху та стійкості на ринку. Вона вимагає систематичного підходу до аналізу ринку, визначення цільової аудиторії, розробки продукції та послуг, що відповідають потребам клієнтів, а також вивчення конкурентного середовища. Успішна маркетингова стратегія передбачає не лише реакцію на поточні потреби ринку, але й врахування майбутніх тенденцій та можливостей. Вона має бути гнучкою і адаптивною, щоб підприємство могло ефективно відреагувати на зміни в середовищі.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетингова стратегія ; ринок ; клієнти ; товар ; підприємство |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 15 Nov 2024 13:49 |
Last Modified: | 15 Nov 2024 13:49 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6693 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |