Уманська, В. Г. and Ястремська, О. В. (2023) Маркетингові дослідження конкурентів торговельного підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. pp. 135-13.
![]() |
Text
zbirnik_mat-135-138.pdf Download (418kB) |
Abstract
Проблема конкурентного тиску торговельних мереж на постачальників продуктів харчування та інших товарів залишається невирішеною і загрожує функціонуванню виробників, які відчувають брак обігових коштів. Ухвалений Україною на початку 2022 року курс на вступ до Європейського Союзу і робота щодо імплементації українського законодавства до норм Європейської співдружності подає надію на позитивне вирішення проблеми в напрямі захисту прав товаровиробників. Створення передумов для дотримання всіма учасниками ринку правил чесної конкуренції призведе до розвитку виробників продуктів харчування, продовольчого ринку в цілому та економіки в цілому.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | торговельні мережі ; постачальники ; імплементаці українського законодавства ; товаровиробники |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 14 Nov 2024 14:39 |
Last Modified: | 14 Nov 2024 14:39 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6686 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |