Маркетингові дослідження конкурентів торговельного підприємства

Уманська, В. Г. and Ястремська, О. В. (2023) Маркетингові дослідження конкурентів торговельного підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. pp. 135-13.

[img] Text
zbirnik_mat-135-138.pdf

Download (418kB)

Abstract

Проблема конкурентного тиску торговельних мереж на постачальників продуктів харчування та інших товарів залишається невирішеною і загрожує функціонуванню виробників, які відчувають брак обігових коштів. Ухвалений Україною на початку 2022 року курс на вступ до Європейського Союзу і робота щодо імплементації українського законодавства до норм Європейської співдружності подає надію на позитивне вирішення проблеми в напрямі захисту прав товаровиробників. Створення передумов для дотримання всіма учасниками ринку правил чесної конкуренції призведе до розвитку виробників продуктів харчування, продовольчого ринку в цілому та економіки в цілому.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: торговельні мережі ; постачальники ; імплементаці українського законодавства ; товаровиробники
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 14 Nov 2024 14:39
Last Modified: 14 Nov 2024 14:39
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6686

Actions (login required)

View Item View Item