Сікачина, А. Г. and Костогриз, В. Г. (2023) Формування конкурентних переваг підприємства у маркетингу. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. pp. 130-133.
![]() |
Text
zbirnik_mat-130-133.pdf Download (412kB) |
Abstract
Маркетинг грає ключову роль у забезпеченні конкуренто-спроможності підприємства. Він дозволяє компанії не тільки визначити свої цілі та переваги, але й визначити, яким чином досягти успіху на ринку, ураховуючи конкурентівта потреби споживачів. Він має бути адаптованим до змін у середовищі та ринкових умов для того, щоб забезпечити сталість розвитку та підтримку конкурентної переваги протягом тривалого часу.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетинг ; конкурентоспроможність підприємства ; потреби споживачів ; ринкові умови |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 14 Nov 2024 13:37 |
Last Modified: | 14 Nov 2024 13:37 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6685 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |