Формування конкурентних переваг підприємства у маркетингу

Сікачина, А. Г. and Костогриз, В. Г. (2023) Формування конкурентних переваг підприємства у маркетингу. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. pp. 130-133.

[img] Text
zbirnik_mat-130-133.pdf

Download (412kB)

Abstract

Маркетинг грає ключову роль у забезпеченні конкуренто-спроможності підприємства. Він дозволяє компанії не тільки визначити свої цілі та переваги, але й визначити, яким чином досягти успіху на ринку, ураховуючи конкурентівта потреби споживачів. Він має бути адаптованим до змін у середовищі та ринкових умов для того, щоб забезпечити сталість розвитку та підтримку конкурентної переваги протягом тривалого часу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг ; конкурентоспроможність підприємства ; потреби споживачів ; ринкові умови
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 14 Nov 2024 13:37
Last Modified: 14 Nov 2024 13:37
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6685

Actions (login required)

View Item View Item