Мазур, Ю. С. and Бутко, Н. В. (2023) Маркетингові дослідження ефективності діяльності фірми на конкурентному ринку. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. pp. 122-123.
![]() |
Text
zbirnik_mat-122-123.pdf Download (399kB) |
Abstract
Для повного задоволення потреб споживачів, фірма має посилити свою маркетингову активність на цільових сегментах ринку. Таке посилення неможливе без своєчасної діагностики ефективності комплексу маркетингу, раціональності використання маркетингового потенціалу фірми.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Задоволення потреб споживачів ; маркетингова активність ; я маркетинговий потенціал фірми |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 13 Nov 2024 12:30 |
Last Modified: | 13 Nov 2024 12:30 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6681 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |