Маркетингові дослідження ефективності діяльності фірми на конкурентному ринку

Мазур, Ю. С. and Бутко, Н. В. (2023) Маркетингові дослідження ефективності діяльності фірми на конкурентному ринку. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. pp. 122-123.

[img] Text
zbirnik_mat-122-123.pdf

Download (399kB)

Abstract

Для повного задоволення потреб споживачів, фірма має посилити свою маркетингову активність на цільових сегментах ринку. Таке посилення неможливе без своєчасної діагностики ефективності комплексу маркетингу, раціональності використання маркетингового потенціалу фірми.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Задоволення потреб споживачів ; маркетингова активність ; я маркетинговий потенціал фірми
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 Nov 2024 12:30
Last Modified: 13 Nov 2024 12:30
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6681

Actions (login required)

View Item View Item